Sunday, June 17, 2007

o sa ma fac scriitor cand o sa fiu mare...:)

Da, uite-l si pe-al doilea. O sa incerc sa fie putin mai ordonat si cu mai putin greseli:). Nu stiu, simt ca vin idei, vin si pleaca. Oricum nu am sa pot sa scriu tot ce am vrut, nu stiu daca ar putea cineva. Tocmai am terminat de vazut California Dreaming, si nu stiu daca din cauza ca filmul mi s-a parut genial, si pe departe cel mai bun film romanesc pe care l-am vazut, ma face sa fiu melancolic. Melancolic, dar cu un gust foarte placut. Sunt unele lucruri care te pun pe ganduri, unele chestii pe care le vezi care iti creaza, sau poate scot din tine ceva ce era deja si anume o stare de profunda placere, dar nu o placere traita ci o placere visata. Si stai si te gandesti, ca daca ar fi cineva care sa te inteleaga, ai fi cel mai fericit om :)...pai...degeaba, oricum toata lumea iti spune ca "da, te inteleg, stiu exact ce vrei sa spui", insa nimeni nu te poate intelege mai bine, decat propria-ti constiinta...e trist, dar intr-un fel imbucurator.





Te bucuri in sine, ca un copil care tocmai deseneaza o harta, ce duce la cutiuta lui cu cele mai de pretz bunuri si spera sa fie gasita de cineva..(da, putin furata din amelie:) ) dar si daca o gaseste ce? sentimentul e de nescris oricum. mi se pare prostesc sa descrii sentimente. Nu stiu, desi asta fac, poate iti da o placere cand cineva iti citeste ce ai scris si o pune si pe ea pe ganduri.

E ciudat cum toti credem ca stim ce vrem sa spunem, pana cand spunem. spui, esti relaxat: "da, frate, am spus si gata", si o spui prost...pui chestii ironice in ce spui. atat de ironic incat nimeni nu intelege decat tu ceea ce spui. Asta inseamna ca esti un maestru al ironiei, sau pur si simplu al proastei exprimari. Oricum, sunt altii care cred ca spun mai bine decat mine ce vreau sa spun, desi e imposibil..so...good morning to you all, and for me a good night :)

No comments: