Thursday, June 21, 2007

out of my window was the sunset:)


Asta s-a intamplat dupa ce luasem fizica, la un pas de fara restanta in anul I...that's like...WOW...dada, World of warcraft toata vara:) oricum inca nu sunt hotarat ce sa fac vara asta. E clar ca dupa 2-3 saptamani o vreau sa ma intorc in bucuresti. Problema e daca sa ma angajez...acasa sau in bucuresti? sau pur si simplu sa profit de vara asta de a o bate-n cap, ceea ce am si zis inainte sa dau examenele mai grele...insa acu a inceput sa mi se ia, si sa simt ca trebuie sa am un mic plan schitzat, asa ca o sa astept sa vad ce pica.:) sper sa nu pic exaemene:)

Insa cel mai important e ca urmeaza cele mai asteptate concerte din viatza mea:
The Prodigy,
Faithless
si mai tarziu, dar mai bine mai tarziu decat niciodata...

Chemical Brothers...:) Poate costa o carutza de bani si ca nu am mancat azi mai nimic, dar o sa pot dormi bine noaptea :)

The Prodigy...nu cred ca speram in clasa a 4-a cand auzeam la balul clasei a 8-a, clasa tatalui meu de atunci, ca ii voi vedea vreodata. As minti daca as spune ca de atunci ascult prodigy ca un disperat. Dar sunt cam 4-5 ani de cand fac asta. Ar fi psihedelic pentru orice fan...
:) it's the music that makes me feel alive. Si sunt cei mai tari pe departe, in ceea ce fac, sau cred ca mai bine in ce-au facut. E ciudat ca toti vin la noi cu mult dupa ce le-a fost vremea...dar e bine ca totusi vin. te face sa te simti nu chiar in fundul europei, daca europa ar fi o vaca, si anglia ar fi botul :)

Faithless...da...sunetele care te fac sa visezi...sa te simti cu adevarat cuprins de muzica...si care te fac sa simti ca muzica intr-adevar conteaza, pentru fiecare dintre noi. ;) nu stiu...muzica lor merge ascultata oricand, oriunde...cand nu ai chef de nimic, cand esti plin de viatza, cand vrei sa simti ca plutesti, cand ti-e somn, cand ti-e foame, cand stai la 6 dim si scrii blog-uri:).


Chemical Brothers
...da...fratii chimicale...pe langa faptul ca au avut cele mai tari videoclipuri...si au un sound propriu in tot ceea ce fac, mai si amana concertu cu o zi dupa ce imi cumpar bilet :). Deci am simtit ca innebunesc cand am auzit ca isi amana concertu. Am citit mailu, ma uitam ca s-a amanat, am zis..frate...ok..o sapt, 2, dar nu jumatate de an... am injurat proasta organizare din romania cateva zile, pana cand sa aflu ca si-au scos album nou si inca astpetau baietii sa exerseze bine inainte sa vina. Oricum sper sa fie tare...de fapt sunt convins ca o sa fie tare...

Ce poate fi mai placut decat sa termini sesiunea cu 2 concerte care imi vor marca viata....cu asta cred ca o sa pot sa spun ca am avut un prim an de facultate implinit :) Poate se putea mai bine, in unle chestii, dar e bine si asa...sa fim optimisti, ca doar am luat fizica :))

2 comments:

Adinaaa said...

Primul an de facultate, an de acomodare. It's all up hill from here, bro.

Prodigy, Faithless, Chemical... sweet. Poate vin toti astia mai tarziu, dar macar vin. Gandeste-te cat de lame era pana acum. Orice dj trecea granita eram like "wooow, si noi suntem in bt si o frecam". Acum chiar ne gandim din ce sa alegem. Acum nu stiu ce sa cred, ori s-a degradat muzica, din cauza minimalului asta de pe toate drumurile, ori aveam noi asteptari mai mari... but let's have some faith. It's all up hill from here.

jette. said...

de fapt mi'a zis cineva odata "from twenty onward it's downhill all the way". hate to say "I told you so".